Problemen & Oplossingen
Bekijk hier oplossingen voor problemen met de BolStats-app. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op.
Bij het koppelen van je verkoopaccount moet je eerst navigeren naar de website van bol.com om je ClientID en ClientSecret te kopieren. Als je op mobiel zit moet je je telefoon horizontaal houden om vervolgens de code te kopieren. Als je je telefoon niet horizontaal houdt kopieer je niet de gehele code en kan de koppeling niet gemaakt worden.
Let er goed op dat je de API gegevens van de Retailer API kopieert en niet van een andere API.
Na een succesvolle koppeling zal BolStats je bestellingen importeren, dit proces kan even duren, maar maximaal 1 uur. Mocht je na een paar uur nog steeds geen gegevens zien in de BolStats-app, dan heb je bij de instellingen van de BolStats-app een optie om de app te laten synchroniseren met bol.com.
Je kunt een 2e verkoopaccount toevoegen bij hetzelfde scherm waar je je 1e verkoopaccount hebt gekoppeld. Als je een 2e verkoopaccount later wilt koppelen kun je naar de instellingen gaan van de BolStats-app en drukken op ‘Koppelingen beheren’. Hier kun je een 2e verkoopaccount koppelen.
Probeer eerst je verkoopaccount opnieuw te laten synchroniseren met BolStats, dit doe je in de instellingen van de app bij je koppelingen. Mocht dit niet werken, stuur ons dan een email op contact@bolstats.nl. Je kunt ook contact opnemen via de live-chat.
Kijk eerst of je je notificaties aan hebt staan in de BolStats-app. Dit doe je bij de instellingen. De BolStats-app moet ook toestemming hebben om notificaties te verzenden, kijk bij de instellingen van je telefoon of BolStats toestemming heeft om berichten te versturen.
Als dit niet werkt, log dan opnieuw in.
Je kunt je abonnement op 2 manieren opzeggen.
1: Ga naar de instellingen van de BolStats-app, ga vervolgens naar ‘Abonnement beheren’ en zeg daar je abonnement op.
2: Je kunt je abonnement ook direct opzeggen in de App Store of de instellingen van je telefoon.
Als je je abonnement hebt opgezegd heb je toegang tot de app tot het einde van de periode. Je ontvangt hierover ook een mail met de einddatum.
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
- Per mail: contact@bolstats.nl
- Live-chat: via de website.
- Discord
- Instagram: Bolstats.nl
Als je een bericht hebt ontvangen dat er een nieuwe versie beschikbaar is, kun je deze downloaden in de App Store. Dit moet je handmatig doen en gebeurd niet automatisch.
Zorg dat je altijd de laatste versie hebt voor een optimale werking. De laatste versie staat op de homepagina van de website.
Een account verwijdering moet ingediend worden per mail bij contact@bolstats.nl. Doorgaans worden accounts binnen 24 uur verwijderd.
Als je geen actief abonnement meer hebt en de app een tijd niet gebruikt, wordt je account automatisch verwijderd.
Omdat wij werken via het systeem van Apple Payments kun je voor terugkerende betalingen alleen gebruikmaken van een creditcard.
Je kunt ook een creditcard gebruiken die eigenlijk een debitcard is, zoals Revolut.
Meer informatie over hoe je een widget kunt instellen kun je vinden op de deze pagina.
Wij bieden 2 verschillende widgets aan die je kunt plaatsen op je thuisscherm of toegangsscherm. Deze widgets verversen ongeveer elke 15 minuten.
Je kunt de winst per product individueel instellen. De winst kun je instellen bij het productoverzicht. Ga naar het product waar je de winst wilt registreren en druk vervolgens op ‘Winst instellen’.
Meer informatie over het instellen van winst vind je op deze pagina.